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<図書>

The new Japanese woman : modernity, media, and women in interwar Japan / Barbara Sato

(Asia-Pacific : culture, politics, and society)
出版者 Durham : Duke University Press
出版年 2003
大きさ xiv, 241 p., [4] p. of plates : ill. (some col.) ; 23 cm
本文言語 英語

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配架場所 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 コメント ISBN 刷 年 利用注記 予約 指定図書
6階集密
367.2:Sa85 0010541456
0822330083


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内容注記 Women and the reality of the everyday
The emergence of agency : women and consumerism
The modern girl as a representation of consumer culture
Housewives as reading women
Work for life, for marriage, for love
Hard days ahead : women on the move
一般注記 Includes bibliographical references (p. [213]-232) and index
著者標目 *Sato, Barbara Hamill
件 名 LCSH:Women -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Sex role -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Feminism -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Social change -- Japan -- History -- 20th century
LCSH:Japan -- Social conditions -- 20th century
分 類 LCC:HQ1762
DC21:305.4/0952/0904
サブタイトル modernity, media, and women in interwar Japan
書誌ID 1000129830
NCID BA62867281

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