版 | 2nd ed |
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出版者 | Minneapolis : University of Minnesota Press |
出版年 | 1992 |
大きさ | xxii, 247 p. ; 23 cm |
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 予約 | 指定図書 |
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6階集密 | : pbk. | 361.5:E92 | 0010338176 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index Previous ed. published by McGraw-Hill, 1982 |
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著者標目 | *Ewen, Stuart, 1945- Ewen, Elizabeth |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects -- United States -- History LCSH:Consumers -- United States -- History LCSH:United States -- Popular culture LCSH:National characteristics, American -- History LCSH:Fashion -- History |
分 類 | LCC:HF5813.U6 DC20:302.23/0973 |
サブタイトル | mass images and the shaping of American consciousness |
書誌ID | 1000088559 |
NCID | BA19056682 |